Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2017 21:44 - ЗА МОТИВАЦИЯ
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 4332 Коментари: 9 Гласове:
-7

Последна промяна: 17.11.2017 17:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Стани и се бори.
Стани и помисли.
Стани и се разгърни.
Стани и бъди себе си.
Стани и за мечтите си - ти се бори.
СТАНИ, СТани, Стани...
Вървииии....

Тръгвай по пътеката напред, нямай страх от падението,.
Падението ще те научи, да се бориш и да измисляш нов път, след всеки неуспешен опит.
Въображението ти ще заработи, ще мислиш варианти, ще въртиш през задънените улици, за да излезеш на магистралата и да си първи.

Не оставяй съзнанието ти да заспи, поемай рискове и нагоре в мечтите си, мечтай за подвизи, не се отказвай от моментни трудности.
Роден си за велики дена, ела извикай ги.
Пътеката на мишката седи си, в офиса, прогнил си, зад касата унил си, за шефа си дебил си.
Търси път напред, надживей сигурното, изживей мечтаното, бъде прогресивен, бъди мотивиран, излез от комфортното, рискувай, създавай, мечтай, бъди позитивен, бъди креативен, блести, като звезда, бъди звезда, покажи на света, че имаш светлина, покажи на света, че го притежаваш, покажи на света, че винаги ще се справяш...
Ставай и се размърдай, ставай и за мечтата се залавяй, тръгвай винаги, дори сам да си, ти не се предавай, твоята воля е по-голяма,от на всеки тръгнал и предал теб.

Ти си човека, ти си този, който мотивира себе си, погледни огледалото и опознай себе си. По пътя напред - бъди себе си, бъди този, който ще покори дори - ЕВЕРЕСТ!
Ако нещо не става от първият път, не спирай, щом стигаш след всеки следващ път - все по-напред.
Подготвяй се за падане, но винаги готов на крака, че ще скочиш ти, защото това е твоята упоритост, твоятa воля, просто вярвай си.
Излез от своята кожа, преживей остротата на ножа, бъди този, който МОЖА!

ПОДПИС: АЗ-ът ВЯРВА СИ, АМИ ТИ?!






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Харесва ми как си го написал, и аз ...
16.11.2017 09:34
Харесва ми как си го написал, и аз мисля така.
Животът е низ от успехи и неуспехи, и при всеки неуспех трябва да се мотивираме да продължим напред и да търсим начини да стигнем до мечтите си!
Забелязала съм, че е вярна поговорката: Всяко зло за добро! И винаги, от всяка ситуация, колкото и лоша да ни изглежда, можем да извадим доброто и да се хванем за него и да го умножим, доколкото имаме сили. На мен ми трябваха немалко години, докато се науча да виждам по този начин и да не позволявам на неуспехите и товарите да ме събарят...
Поздрави!
цитирай
2. troina - офффф...
16.11.2017 12:53
Как ти дойде наум този речитатив
така да го сътвориш
но защо тези отвратителни минуси
като курешки
цитирай
3. urpa4a - Благодаря за стойностния коментар...
16.11.2017 15:21
vesever написа:
Харесва ми как си го написал, и аз мисля така.
Животът е низ от успехи и неуспехи, и при всеки неуспех трябва да се мотивираме да продължим напред и да търсим начини да стигнем до мечтите си!
Забелязала съм, че е вярна поговорката: Всяко зло за добро! И винаги, от всяка ситуация, колкото и лоша да ни изглежда, можем да извадим доброто и да се хванем за него и да го умножим, доколкото имаме сили. На мен ми трябваха немалко години, докато се науча да виждам по този начин и да не позволявам на неуспехите и товарите да ме събарят...
Поздрави!


В животът ми имаше много повратности, но нито за ден, не съм се оставял, да затъвам. Дори последните 3 години в опороченост, дори, когато не исках да живея, се появи дар от бога, знак на съдбата, прогледнах и видях истински живота сега.
Покаях се, разкрих се на света и намерих смисълът, да се боря, да дам воля, да подавам ръката си в боя, за да помогна на всички онези хора, които имат нужда от едно - НАДЕЖДА И ВЯРА В ДОБРОТО, ЧЕ НИКОГА НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРЕДАВАМЕ - НИКОГА!!!

Благодаря ти за коментара :)
Винаги можем да обърнем нещо на пръв поглед негативно в нещо позитивно - нарича се въртене на призмата и гледната точка, стига да знаем, кое ни вреди и кое ни помага и винаги да търсим светлината...
УСПЕХ и на теб ;)
цитирай
4. urpa4a - От завист :)
16.11.2017 15:23
troina написа:
Как ти дойде наум този речитатив
така да го сътвориш
но защо тези отвратителни минуси
като курешки


Дойде ми, гледах доста мотивиращи видеа и реших да пусна емоцията, пуснах музиката и започнах да изливам.
Писано е на един дъх, за това може да е малко объркващо на моменти, но на мотивацията не и трябва редакция, трябва й смелост да излезне от теб и да победи негативите ;)
УСПЕХ с битките ТИ ;)
цитирай
5. ladylady - това аз наричам Алхимия, а твоята Изповед еДобра, само така,и да прасна още един плюс..
16.11.2017 15:39
Благодаря ти за коментара :)
Винаги можем да обърнем нещо на пръв поглед негативно в нещо позитивно - нарича се въртене на призмата и гледната точка, стига да знаем, кое ни вреди и кое ни помага и винаги да търсим светлината...
УСПЕХ и на теб ;)
цитирай
6. urpa4a - Но пък мерси, за подкрепата ;)
16.11.2017 15:57
ladylady написа:
Благодаря ти за коментара :)
Винаги можем да обърнем нещо на пръв поглед негативно в нещо позитивно - нарича се въртене на призмата и гледната точка, стига да знаем, кое ни вреди и кое ни помага и винаги да търсим светлината...
УСПЕХ и на теб ;)


цитирай
7. didige - Силно,другото го знаеш!;)
16.11.2017 16:59
Силно,другото го знаеш!;)
цитирай
8. urpa4a - Благодаря ти :)
16.11.2017 19:27
didige написа:
Силно,другото го знаеш!;)


Както винаги - кратко, точно, ясно ;)
цитирай
9. didige - Силно, другото го знаеш!;) ...
20.11.2017 07:03
urpa4a написа:
didige написа:
Силно,другото го знаеш!;)


Както винаги - кратко, точно, ясно ;)

:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 360922
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031